Regisztráció Elfelejtettem a jelszavam Bejelentkezés

GreenBox


Bemutatkozik a GreenBox-Termékdíj Komplex
 
„legkevesebb munkával a legnagyobb biztonságban”
 
 
A környezetvédelmi termékdíj-fizetési kötelezettség teljesítéséhez, és/vagy az egyéni, vagy hasznosítást koordináló szervezethez csatlakozás alapján kapott teljes vagy részleges mentesség nyilvántartásához, az adóbevallás elkészítéséhez, valamint a koordináló szervezet részére küldendő, és egyéb adatszolgáltatás elkészítéséhez nyújt segítséget a GreenBox-Termékdíj Komplex Környezetvédelmi Termékdíj Nyilvántartó és Bevalláskészítő Program.
 
A programot kis- és középvállalkozások és komplex vállalatirányítási rendszerrel rendelkező cégek is kiválóan alkalmazhatják a szoftver speciális interfészének köszönhetően.
 
A program működésének főbb jellemzői:
 

- Más, mint a többi hasonló program, mert: szak- és jogszerű, „ellenőrzésálló”, átlátható, transzparens, rendszerszemléletű problémakezelés jellemzi,

- Más rendszerektől független, önálló működésre is alkalmas program,

- Törvényben előírt analitikus módszerekkel történő nyilvántartás a termékdíj-köteles termékekre,

- Elektronikus adóbevallás a vámhatóság felé,

- Hasznosítást koordináló szervezetnek készítendő adatszolgáltatás,

- Többutas csomagolás nyilvántartása,

- Megfizetett termékdíj visszaigényléséhez szükséges nyilvántartás,

- Bevallást megelőző adathelyesség ellenőrző rendszer,

- Hatósági ellenőrzést támogató információs modul, mely segíti a vámellenőrzések lefolytatását,

- Bevallásból visszafelé adat-történet visszakereshetőség,

- Nagyfokú egyedi fejlesztési lehetőség, mellyel a cég működésére optimalizálható a szoftvernyilvántartás,

- Igény szerint egyedi problémák kezelésére képes programozási technológia,

- Adatkapcsolati modul (interfész) más rendszerekkel (könyvelés, kereskedelmi-számlázó rendszerek, SAP stb.), egyedileg is fejleszthető változatban,

- Hálózati alkalmazásban korlátlan felhasználói szám,

- Könyvelő irodáknak külön kötelezetteket kezelő modul,

- Folyamatos jogszabálykövetés,

- Folyamatos térítésmentes fejlesztések internetes letölthetősége,

- Termékdíjas szakemberek által tesztelt és ellenőrzött program.

 
A program felhasználói segédletét kiváló termékdíj szakértők és a komoly informatikai gyakorlattal rendelkező programozók együttesen biztosítják. A felmerülő problémát szelektáltan látják el telefonos Help Desk-en keresztül, biztosítva ezáltal a magas színvonalú szolgáltatást a programot kezelő felé.
 
A program mögött álló szakmai csapat:
Kelemen István (Green Tax Consulting Kft.)
Dr. Kiskovács Miklós (Green Tax Consulting Kft.)
Csőke József (Csőke és Társa Konzulens Iroda)
Dr. Kristóf Mária (Csőke és Társa Konzulens Iroda)
Fekete Antal (Fekete és Fia Kft.)
Kerekes Annamária (Data Staff Informatikai Bt.)
Kerekes László Zoltán (Data Staff Informatikai Bt.)
Nagy Tamás (Data Staff Informatikai Bt.)
Váradi Mihály (Merkur Consulting Kft.)
 
A program Power Point bemutatóját az alábbiakban lehet letölteni: Letöltés
 
Amennyiben a bemutató nem indul, töltse le innen vagy a Microsoft Weblapjáról a Ppviewer.exe segédprogramot. Letöltés
 
Áraink­*
·        BÁZIS - 70.000 Ft+ÁFA
o       Alap program (egy kötelezett),
o       MS Excel alapú fixen strukturált interfész
·        CENTRUM – 120.000 Ft+ÁFA
o       Hálózati verzió, több kötelezett kezelésére alkalmas,
o       Alap interfész (dinamikus)
o       Háromnál több kötelezett esetén kötelezettenként további 10.000 Ft+ÁFA,
·        GLOBÁL - 290.000 Ft+ÁFA
o       Hálózati verzió, több kötelezett kezelésére alkalmas,
o       Alap interfész (dinamikus)
o       Egyedi interfész programozási lehetőség,
o       Nagyfokú egyedi fejlesztési lehetőség, mellyel a cég működésére optimalizálható a szoftvernyilvántartás,
o       Igény szerint egyedi problémák kezelésére képes programozási technológia,
o       Adatkapcsolati modul (interfész) más rendszerekkel (könyvelés, kereskedelmi-számlázó rendszerek, SAP stb.), egyedileg is fejleszthető változatban.
 
A programozási munkákat jelentős kedvezménnyel biztosítjuk.
 
­­*Az áraink tartalmazzák a díjfizetéstől számított egy éven keresztül: a használati jogot egy évre, a jogszabálykövetés költségeit, a telefonos HelpDesk költségeit. A megjelölt árak bevezető árak.
 
A szoftverrel kapcsolatban érdeklődni lehet:
Telefonon: Kerekes Annamária 06 30 2032 110
 
Impresszum| Jogi nyilatkozat| Szabályzat